Making drømme for 20 år | 1999-2019
Indkøbskurv

Vilkår og betingelser

We take your privacy and security very seriously. Users agree to their information being held and processed in accordance with GDPR. Specifically; personally identifiable data will only be used for the purposes of this platform by us and any appointed Data Sub-Processor. Data may be transferred out of the EEA, data will be safely deleted within a reasonable time once our relationship with you has come to an end. Click here to learn more about your rights under GDPR, including data rectification, erasure, processing and lodging a complaint. By signing up or logging in and/or continuing to use our website you are are accepting and opting-in to our privacy & security policy and our terms of service.

Læs venligst disse oplysninger grundigt og ring til os, hvis du/I har brug for yderligere oplysninger eller forklaringer herom. Disse vilkår og betingelser påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder. Køb eller aktivering af en oplevelse, service eller produkt fra Golden Moments indebærer din accept af følgende betingelser:

Golden Moments' retlige ansvar
Goldenmoments.dk samarbejder med uafhængige leverandører, hvilket gør at de oplevelser vi tilbyder på vores hjememisde og i vores brochurer, er underlagt leverandørenes egne vilkår og betingelser. Dette betyder, at Golden Moments fralægger sig et hvert ansvar for eventuelle forsinkelser, uheld, uforudsete udgifter, uregelmæssighed, legemsbeskadigelse eller død for den person eller tingsskade, der er forvoldt af handlinger eller undladelser af virksomhed eller enkelte udbyder, der leverer disse tjenester. Som en følge her af er Golden Moments ikke ansvarlig for en uagtsom eller forsætlig handling, eller undladelse af en sådan person eller enhver anden tredjepart. Oplevelserne er underlagt lovgivningen i den stat eller det land, hvor tjenesteydelsen leveres, og opererer i overensstemmelse med deres vilkår og betingelser, og enhver deltagelse er betinget af en accept af disse.
Når du benytter Golden Moments og en af vores laverandører, giver du samtryk til at du frigiver ansvaret fra Golden Moments mod ethvert erstatningskrav, der kunne ske i forbindelse med din deltagelse i en oplevelse. Du er enig i, at dette binder dig juridisk personligt, alle medlemmer af din familie og mindreårige, din og deres arvinger, efterfølgere, erhververe og de retlige repræsentanter.

Levering med post eller e-mail
Alle gavekort fra Golden Moments sendes samme dag, hvis du gør din bestilling mandag til fredag inden kl. 16:00. Du garanteres en levering op til 3-5 dage efter din bestilling. Hvis en pakke forsvinder i posten, vil vi erstatte denne, men vi kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle tab, som følge af den første pakkes forsvinden. Hvis gavekortet ikke er ankommet via e-mail bedes du, inden du kontakter os for en gratis udskiftning, tjekke din e-mail-spam filter. Den person der modtager gavekortet/gaven bør omhyggeligt kontrollere om alle oplysninger derpå er korrekte. Skulle du finde eventuelle fejl eller er usikker på nogen af oplysningerne, skal du underrette os inden datoen for oplevelsen, eller inden for 7 arbejdsdage fra du har modtaget den, alt efter hvad der kommer først. Golden Moments Worldwide Ltd kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle misfortolkede oplysninger.

Beskrivelse af oplevelsen
Beskrivelsen af de enkelte oplevelser på vores hjemmeside, brochure og på emballagen af Golden Moments' pakker, er til tider forkortet og er korrekte på tidspunktet for trykning. Men vi forbeholder os retten til at foretage rimelige ændringer i programmet uden varsel, herunder retten til at ændre eller slette steder. Når en ændring er væsentlig, vil vi underrette modtageren på det tidspunkt, deres bestilling er bekræftet, eller ved efterfølgende kommunikation. Beskrivelsen af oplevelsen og varigheden af længden er omtrentlige og gives kun vejledende. Hvis det ikke er udtryk på anden måde, kan der være mulighed for, at du vil skulle udføre din oplevelse med andre deltagere, hvilket betyder, at ventetid kan opstå.

Mekanisk sammenbrud eller sygdom
I det usandsynlige tilfælde af mekanisk sammenbrud, sygdom eller andre omstændigheder uden for vores kontrol, såsom dårlige vejrforhold, forbeholder vi os retten til at foretage rimelige ændringer af gavekortet.

Personlige gaver og andre materielle genstande
Ved bestilling af disse gaver, som f.eks vinflasker, vil du ikke modtage et gavekort fra Golden Moments, da du vil modtage prdouktet og leveringstiden kan variere. Forsendelsesomkostninger kan også variere afhængigt af den pågældende gave. Personlige varer, kan ikke returneres til restitution. Tjek venligst ved din bestilling.

Begrænsning, krav og vigtige oplysninger
Hvor det er hensigtsmæssigt har vi enkle krav for deltagelse i en oplevelse, eks. sundhed, alder, vægt, gyldig kørekort m.m. Ved nogen oplevelser kan der også være et behov for at ringe til kundeservice/leverandøren, for at sikre afholdelsen af oplevelsen vil finde sted. Korrekte oplysninger for den enkle oplevelse, kan fås ved henvendelse og vil være tilgængelig på dokumentet af selve reservationen. Når du har modtaget dit køb, bedes du underrette os inden 7 arbejdsdage, hvis oplevelsen er ukorrekt.

Tilgængelighed
Alle oplevelser tilbydes kun hvis de er til rådighed og mange er også afhængig af vejrforholdene på selve dagen. Det er en fordel at bestille din oplevelse mindst 28 dage i forvejen, for at sikre den ønskede dato. Længere varsel kan være nødvendigt for at sikre weekender eller datoer i en højsæson. Du rådes til at vente med at bestille rejser, hotel eller andre arrangementer, indtil din reservation er bekræftet skriftligt. Desuden anbefaler vi, at du bekræfter din reservation direkte med stedet for oplevelsen 48 timer før oplevelsen begynder.

Afbestilling
Når din reservation er gennemført og du ønsker at aflyse eller ændre denne, kan du pådrages et afbestillingsgebyr. I nogle tilfælde kan du være dækket af vores afbestillingsforsikring. I det usandsynlige tilfælde, at vi er nødt til at aflyse en oplevelse, vil vi hos Golden Moments eller arrangøren forsøge at kontakte dig. Angiv derfor venligst dit telefonnummer når du bestiller, så vi kan kontakte dig hvis det bliver nødvendigt. Hvis en afbestilling finder sted fra arrangørerns side, er ansvaret hos Golden Moments begrænset til at genbestille en lignende oplevelse på en anden dato.

Varighed
Varigheden på et arrangement, der nævnes i vores informationer på hjemmesiden eller på Golden Moments emballagde, er på dette tidspunkt kun vejledende. Der kan nemlig til nogen oplevelser være flere detagere til stede, hvilket kan resultere i, at der kan forekomme ventetid.

Vejret
Mange af de oplevelser vi tilbyder er afhængig af vejret. Du kan undersøg vejrforholdene selv inden din oplevelse, ringe til arrangøren af oplevelsen eller ringe til vores kundeservice. Vi vil med glæde hjælpe dig med at undersøge vejret for din oplevelse. Hvis din oplevelse er aflyst på grund af vejret, vil vi tilbyde en ombestilling, som dog stadig vil være afhængig af vejret.

Priser
Priserne på vores hjemmeside er inklusive moms og er korrekte på tidspunktet for trykning, med forbehold for eventuelle stavefejl. Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i vores priser uden varsel til enhver tid. Hvis der er sket en ændring i prisen, vil du få dette oplyst ved din bestilling. Bemærk venligst, at vi kræver fuld betaling, før vi kan sende dit Golden Moments gavekort. Vi kan ikke holdes ansvarlig for forsinket levering af gavekort eller produkter, hvori betaling med kreditkort er blevet afvist, eller hvor en check ikke er nået frem. Alle priserne er for én person, medmindre andet udtrykkeligt er anført på hjemmesiden.

Betaling
Vi accepterer de fleste kredit-og betalingskort. Ved brug af kreditkort, pålægges der et gebyr på 3% til det samlede beløb vi skal betale. Vi accepterer betaling via checks, der kommer med posten, som skal betales til Golden Moments Worldwide Ltd. Betaling med kontanter kan kun ske på et af vores kontorer, hvor du vil få en underskrevet kvittering. Send ikke kontanter med posten. Bemærk, at vi ikke kan reservere datoer, sende dit gavekort eller gave før betalingen er godkendt.

Udløbsdato
Et gavekort er gyldig i ni måneder. Hvor gammelt dit gavekort er, er angivet på gavekortet. Hvis modtageren ikke kan deltage i oplevelsen før udløbsdatoen, kan gavekortet forlænges med yderligere ni måneder, forudsat at vi får besked inden 28 dage før udløbsdatoen. Et administrativt gebyr på 199,95 DKK vil blive opkrævet, plus eventuelle prisstigning på de oplevelser, som kan omfatte en genudstedelse af et nyt Golden Moments gaverkort.

Udskiftning af oplevelse
Alle oplevelser kan ændres til en anden oplevelse én gang, forudsat at vi er meddelt dette før udløbsdatoen af dit gavekort. Hvis den substituerede oplevelse har en højere pris end beløbet for det betalte gavekortet, vil du være nødsaget til at betale ekstra. Hvis den substituerede oplevelse har en lavere pris end den oprindelige oplevelse, vil det resterende beløb blive optjent på en konto til senere brug i forbindelse med køb af anden oplevelse. Ombyttede gavekort kan ikke refunderes. Af sikkerhedsmæssige årsager skal alle gavekort der er udstedet under deltagernes navne, returneres til os inden gavekortet kan reseveres eller ændres. Golden Moments kan ikke holdes ansvarlig for tabte eller stjålet gavekort.

Bestilling af datoer og reservation
Medmindre en bestemt dato er bestemt ved købet af gavekortet, er et gavekort åben for bestilling af oplevelsen indtil udløbsdatoen, der vil fremgå på gavekortet. Du kan aktivere dit gavekort online på vores hjemmeside eller ringe til vores kundeservice. Derefter vil du modtage en bekræftelse på e-mail, hvor der vil fremgå hvorledes bestilling af dato vil foregå. Når en dato er bestilt kan gavekortet ikke ombyttes eller refunderes. Et dokument med en bekræftelse og reservationsnummer vil blive sendt til dig, oftes via e-mail. Vi beder dig om at læse bekræftelsen grundigt, og kontakt os hvis der skulle være fejl eller behov for ændringer. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse inden for 14 dage, bedes du kontakte vores kundeservice. I tilfælde af, at en modtager ikke er til stede på det planlagte tidspunkt for oplevelsen, omfattets gavekortet alligevel som brugt.

Refunderingspolitik
Golden Moments er forpligtet til at tilbagebetale dig 100 % (minus udgifter til porto og emballagegebyr), der gælder for det gavekort, som er købt direkte fra Golden Moments. Dette gælder hvis du senest 14 dage efter modtagelsen, sender os en skriftligt anmodning med post eller e-mail. Hvis du overskrider de 14 dage, vil en refundering stadig være mulig, dog med et administrationsgebyr på 25%. Tilbagebetalingen vil altid ske til den person, der har betalt for gavekortet. Hvis det er blevet betalt med kreditkort, vil pengene blive refunderet til samme kort.

På selve dagen
Hvis du har feedback, problemer eller klager i løbet af din oplevelse, bør du informere os så vi kan undersøge og løse problemet hurtigst muligt. Du kan kontakt vores kundeservice på:
E-mail: info@goldenmoments.dk
Telefon: +45 36 96 43 84 (mandag-fredag kl.9:00-16:30)

Vi tager klager og anden feedback alvorligt. Hvis vores løsninger ikke er tilfredsstillende for dig, kan du lave en skriftlig klage med alle detaljer, herunder dine kontakt info og dit reservations/ referencenummer. Det kan tage op til 28 dage før en tilbagemedling, da vi vil sikre en grundig undersøgelse og svar.

Loyalitetsprogrammer, points- og belønningsordninger
Ved at acceptere at modtage loyalitet point fra Golden Moments, accepterer du følgende betingelser. Udstederen forbeholder sig retten til at tilføje, redigere, slette eller ændre de regler, procedurer, betingelser, fordele, belønninger eller belønningsniveauer der er for programmet, efter eget skøn med eller uden varsel. Dette selvom ændringerne kan påvirke værdien af tilgodehavende m.v., der allerede er indsamlet. Medlemmer må ikke opretholde medlemskab eller optjener point på flere konti. Hvis udstederne har mistanke om, med rimelig grund, at der foregår bedrageri, tyveri eller uærlighed, kan medlemskabet afsluttes og optjente point ophæves. Point kan ikke sælges, overdrages eller indløst af andre end udstederen, ellers vil dine point blive annulleret. Medmindre andet er angivet, kan udbyttet ikke kombineres med andre tilbud, rabatter eller ordninger.

Adgang og Handicap
Hos Golden Moments kan deltagelse af handicappede godt finde sted i de fleste oplevelser der tilbydes, selvom vi erkender, at nogle af disse oplevelser kan være problematisk for nogle mennesker at udføre. Vi er forpligtet til at sikre, at alle vores kunder får mulighed for at deltage i vores oplevelser. For at være i stand til at gøre dette, beder vi dig om, at du oplyser os om eventuelle tilstedeværelsen af handicappede, når du bestiller en oplevelse. Dette giver os mulighed for at træffe passende foranstaltninger, så vi kan forsøge at opfylde de individuelle behov.

Billeder
De billeder der anvendes på vores hjemmeside og i vores trykte materiale, bruges kun til at give en illustration af oplevelserne. Således at der gives et relevant billede af de maskiner, køretøjer, funktioner, dyr og miljø der kan forekomme. Dvs. at billederne ikke afspejler en reel lighed.

Beskyttelse af data og personlige oplysninger
Golden Moments er en registreret databruger (licens nr. Z9017958), og er i overensstemmelse med hver af de otte principper for god databeskyttelse (Data Protection Act 1998). Disse principper kræver, at data er behandlet som følgende: På en fair og lovlig måde, behandles til begrænsede formål, tilstrækkelige, relevante og ikke misbruges. At de er præcise og ikke bør opbevares længere end nødvendigt, at de bør behandles i overensstemmelse med ret til de berørte mennesker, er sikre og ikke flyttes uden for EU uden tilstrækkelig beskyttelse.

Logo og navn
Golden Moments' logo og navnet 'Golden Moments Experience Hunters' er varemærker og registrerede af Golden Moments Worldwide Ltd. Billeder, fotos, layout og tekst på vores hjemmeside, brochurer, gaver og emballage, samt alle annoncer og kampagner er ophavsretligt beskyttet og må ikke kopieres helt eller delvist uden tilladelse fra Golden Moments.

Golden Moments er aktiv i 15 lande. Golden Moments International Ltd. (nr. 9524297; Incentive House, Paradise Lane, Waltham Chase, Hampshire SO32 2th.)

Hos Golden Moments er vi altid på klar på at forbedre vores service. Hvis du har nogle tanker, idéer eller andre måder hvorpå vi vil kunne forbedre os, vil vi meget gerne høre fra dig. Skriv til vores kundeservice på info@goldenmoments.dk.
Ofte stillede spørgsmål
Her kan du finde hjælp på ting som udveksling og opgradere dine kuponer, leveringstider, hvilket bringer tilskuere, corporate salg og meget mere. Se Ofte stillede spørgsmål her

Trusted by
live-Help
Hej Jeg er Emma, Er du har problemer med at finde det, du leder efter?..